All Categories

impossible de refaire mes heros

impossible de refaire mes heros

Search
Moderators for Sparta: War of Empires
Moderators wanted!
Dec 24, 2018, 12:3112/24/18
01/24/17
9

impossible de refaire mes heros

J'ai perdu dans une bataille mes héros. En allant sur le hall des héros j'ai pu en refaire une partie. Je peux en refaire 5 par jour. Mais alors que je ne suis pas à la moitié de mon quota, j'ai maintenant tous les jours le message "tu as invoqué le maximum de héros ..." 'alors que je n'en suis meme pas a la moitie de ce que j'avais avant
Views
1k
Comments
5
Comments
Dec 27, 2018, 08:5312/27/18
01/24/17
9
le probleme est toujours présent et je n'ai aucune réponse ! 
Agent PavelTechnical Support
Dec 28, 2018, 14:4812/28/18
07/02/15
4523

Hello, Archon!

Please provide us with more detailed steps to reproduce the issue. Here is an instruction on how to report bugs.
Dec 29, 2018, 08:1512/29/18
01/24/17
9

I play on plarium play

glorious valley

redo my lost heroes in battle

I redid the first heroes by skipping the hall heros and clicking on the icons of friends

repeated operation every day since I can produce 5 heroes maximum day

but barely half the number of my heroes, now every time I click on an icon the message "you have summoned the maximum number of heros beautiful work archon"

I miss more than half of heroes to whom I am entitled

Dec 29, 2018, 08:1512/29/18
01/24/17
9

Je joue sur plarium play

glorious valley

refaire mes heros perdus lors de bataille

j’ai refait les premiers heros en passant pat le hall des heros et en cliquant sur les icones des amis

opération répétée chaque jour puisque je peux produire 5 heros jour maximum

mais a a peine la moitié du nombre de mes heros, maintenant a chaque fois que je clique sur une icône le message « tu as invoqué le nombre maximum de heros beau travail archonte »

il me manque plus de la moitié de héros a laquelle j’ai droit


Agent PavelTechnical Support
Dec 30, 2018, 12:0112/30/18
07/02/15
4523
petitprince said:

I play on plarium play

glorious valley

redo my lost heroes in battle

I redid the first heroes by skipping the hall heros and clicking on the icons of friends

repeated operation every day since I can produce 5 heroes maximum day

but barely half the number of my heroes, now every time I click on an icon the message "you have summoned the maximum number of heros beautiful work archon"

I miss more than half of heroes to whom I am entitled

I have found 118 Heroes on your account. This number is even over the limit. By default, you should have only 70 Heroes. You will be able to summon the new Heroes when the available ones will be lost in battles.