Все Категории

New Kingdom, New Start, New Valhalla (Version française en dessous)

New Kingdom, New Start, New Valhalla (Version française en dessous)

Поиск
31 авг. 2019, 15:0531.08.19
31.08.19
0

New Kingdom, New Start, New Valhalla (Version française en dessous)

🇬🇧 A new united and universal kingdom for a new beginning.


After several years on Vikings: War of Clans force to see that the peace in our kingdom would remain only utopia. Many ended up stopping the game. Then when the drakkars finally arrived. Many then found the same problem on other realms.


I finally restarted the game after 2 years break and I see that the social of the past is no longer exist. It is true that it is a game, moreover a war game, but it is also the social that pushes people to stay and not to be demotivated. I think everyone has a place and is useful. And that whatever his influence. I also think that a realm where conversations becomes non-existent, in the kingdom or in the clan, is a kingdom that is dying and will eventually die out.


That's why I make this call. A call to people looking for a kingdom at peace with everyone. Whatever the origins or the level. Active people who like playing as well as chatting. People who are wise, and not with an excessive ego.


My short-term goal is to identify these people and also to find the ideal kingdom. In the medium term it would be for all of us to meet on this kingdom and to establish rules for the good of everyone, and to ensure that everyone takes a good new start. And finally in the long term why not consider an ephemeral and universal clan for Jotunheim, and why not fury and kvk.


Some will ask the question of why peace in a war game. But war does not exclude the use of diplomacy and still less of intelligence. Great weekly rewards (kvk, fury, jot) are better than meager daily rewards (cvc between clans of the same realm). It is true that as Georges Clemenceau has said: It is easier to wage war than peace. But peace is often compromised by events of the past. We are free to live in the present and not in the past. And as Benjamin Franklin has said: There has never been a good war or a bad peace. However, I would not even go in the direction of Samuel Butler who said: To a fair war, let us prefer an unjust peace.


I think that's pretty much everything, and I think you got the overall idea of ​​my project. Do not hesitate to contact me for questions, proposals, etc.


 In short:

 - Identify players seeking a kingdom where peace is universally possible

 - Find the right kingdom

 - Establish fair rules for the good of all

 - Prioritize a good new start for each clan

 - Setting up an ephemeral clan for Jotunheim / Fury / KvK


 Basic rules:

 - Fellowship, Respect, Equality and Solidarity and that whatever the origins

 - No excessive ego, drama maker ... etc

 - Equitable sharing of the PoP regardless of the influence or origins of the clans

 - No attack between members of the same kingdom except for clans deciding to participate in war events in the same kingdom

 - Demonstrate diplomacy if a problem occurs with a player

🇨🇵 Un nouveau royaume uni et universel pour un nouveau départ.


Après plusieurs années passées sur Vikings: War of Clans force de constater que la paix dans notre royaume ne demeurerait qu'utopie. Beaucoup ont fini par arrêter le jeu. Puis quand les drakkars sont finalement arrivés. Beaucoup ont alors constatés le même problème sur d'autres royaumes.


J'ai finalement repris le jeu après 2ans de pause et je constate que le social d'avant n'est plus. Il est vrai que c'est un jeu, qui plus est un jeu de guerre, mais c'est aussi le social qui pousse les gens à rester et à ne pas être démotivés. Je pense que tout un chacun a sa place et est utile. Et cela quelques soit son influence. Je pense aussi qu'un royaume ou les discutions deviennent inexistantes, que ce soit dans le royaume ou dans le clan, est un royaume qui se meurent et qui finira par s'éteindre.


C'est pourquoi je fais cet appel. Un appel aux personnes recherchant un royaume en paix avec tout le monde. Quelques soit les origines ou le niveau. Des personnes actives qui aiment tout aussi bien jouer que discuter. Des personnes censées et non aux ego démesurés.


Mon but a court terme est de recenser ces personnes et aussi de trouver le royaume idéal. A moyen terme ce serait de tous nous réunir sur ce royaume et d'y établir des règles pour le bien de chacun, et de faire en sorte que chacun prennent un bon nouveau départ. Et enfin à long terme pourquoi pas envisager un clan éphémère et universel pour Jotunheim, et pourquoi pas fury et kvk.


Certains se poseront la question du pourquoi de la paix dans un jeu de guerre. Mais la guerre n'exclut pas l'usage de la diplomatie et encore moins de l'intelligence. Il vaut mieux de grandes récompenses quotidiennes (kvk, fury, jot) que de maigre récompenses journalières (cvc entre clans du même royaume). Il est vrai que tel que l'a dit Georges Clemenceau: Il est plus facile de faire la guerre que la paix. Mais la paix est souvent compromise par des événements du passé. Libre à nous de vivre dans le présent et non plus dans le passé. Et comme Benjamin Franklin a pu le dire: Il n’y a jamais eu de bonne guerre, ni de mauvaise paix. Cependant je n'irais tout même pas dans le sens de Samuel Butler qui disait: A une juste guerre, préférons une injuste paix.


Je pense que c'est un peu près tout, et je pense que vous avez pu avoir l'idée globale de mon projet. N'hésitez pas à me contacter pour des questions, propositions, ...etc


En bref:

- Recenser les joueurs cherchant un royaume ou la paix est possible de manière universelle

- Trouver le royaume adéquat

- Établir des règles équitables pour le bien de tous

- Prioriser un bon nouveau départ pour chaques clans

- Mise en place d'un clan éphémère pour Jotunheim/Fury/KvK


Règles de base:

- Camaraderie, Respect, Égalité et Solidarité et cela quelque soit les origines

- Pas d'ego démesuré, de faiseur de drama... etc

- Partage équitable du PoP quelque soit l'influence ou les origines des clans

- Pas d'attaque entre membre du même royaume sauf pour les clans décidant de participer aux événements de guerre dans le même royaume

- Faire preuve de diplomatie si un problème survient avec un joueur

Просмотры
955
Комментарии
2
Комментарии
29 сент. 2019, 11:3729.09.19
25.03.18
3

Hello there. 

I know this story. We are a German Clan and are going to leave our Kingdom at the end of the year. We are looking for exactly something you wrote about. So how far is your projct ? We are searching since a while and didn't found  the right one. But more and more players are leaving us, so we decided to go anyway. Don't know if its work, but we have to do something right now. If you want to hear more, just ask. 
14 нояб. 2019, 10:1314.11.19
08.05.17
54
Honestly? I think this is a bunch of nonsense. It's a wargame. A strategy game. Not a diplomacy game. The only think that matters is politeness on chat. The rest is up to individual choice.