Clans that been attacked by Men of Renown-Pink THS

58 Replies
CK-Basilius Errant Le'reaper
25 February, 2015, 1:23 AM UTC

i didnt want to hurt u lol, but this thread is only for emitters of clans i have hit if we counted every sector lol the list wouldnt end

UTC +0:00
BiohazarD
Moderator
25 February, 2015, 9:25 AM UTC

LordCorpseKiller said:

or use nukes, totally negating your rather expensive sector D bonus... love you plarium :3

That's true, if they used nukes it would only take like 6k of them.  But I usually bunker after the first nuke hit anyways :)

UTC +0:00
Maniakaal
25 February, 2015, 11:34 AM UTC

BiohazarD said:

LordCorpseKiller said:

or use nukes, totally negating your rather expensive sector D bonus... love you plarium :3

That's true, if they used nukes it would only take like 6k of them.  But I usually bunker after the first nuke hit anyways :)

So sending Nukes combined with a fast raid, will knock you down ?  ;-)

 

 

 

Mania DCL R3volution, founder Dutch Elite Force, ex-moderator TD-forum
UTC +0:00
fakeasnever
Moderator
25 February, 2015, 1:02 PM UTC

@BiohazarD (25 February, 2015, 9:25 AM UTC):
'6k of them'?

6K of what? Troops? If 1 nuke (not 1 nuke attack, 1 nuke) takes out 6K troops, no wonder you've got such a credit crisis   lol

'Streamline' all that and turn them into "Excalibur" Platforms; Most defence per credit consumption   :)

If Internet Explorer still asks to be your default browser, then you can do anything :D
UTC +0:00
Hertz Arm
25 February, 2015, 6:05 PM UTC

Read all of this is funny lol

UTC +0:00
LordCorpseKiller
25 February, 2015, 7:20 PM UTC

BiohazarD said:

That's true, if they used nukes it would only take like 6k of them.  But I usually bunker after the first nuke hit anyways :)

sure, but if I decided to go all Michael Bay on you, your screwed :D

UTC +0:00
fakeasnever
Moderator
25 February, 2015, 10:31 PM UTC

@LordCorpseKiller (25 February, 2015, 7:20 PM UTC):
HAHA. Yeah, seems to be an explosion every 10 seconds in his movies    lol

If Internet Explorer still asks to be your default browser, then you can do anything :D
UTC +0:00
Sir Nemesis
26 February, 2015, 6:03 AM UTC

BiohazarD said:

CK-Basilius Errant Le'reaper said:

but in all seriousness any clans that i have upset, please feel free to come try me at my base

shh or the nuts will drown you in nukes lol. 

more nukes than basil??? dude i gotta see this..

UTC +0:00
BiohazarD
Moderator
26 February, 2015, 11:10 PM UTC

Maniakaal said:

BiohazarD said:

LordCorpseKiller said:

or use nukes, totally negating your rather expensive sector D bonus... love you plarium :3

That's true, if they used nukes it would only take like 6k of them.  But I usually bunker after the first nuke hit anyways :)

So sending Nukes combined with a fast raid, will knock you down ?  ;-)

 

 

 

Yeah, now that I think about it if you could use enough speedups to get your travel time to under the 15 seconds it takes for troops to pull out of bunker, I guess it would lol. 

UTC +0:00
pSyKik
10 April, 2015, 2:58 PM UTC

Lol there is actually a dedicated post for MOR rofl 

 

Nuts you made my day hahaha "Pink THS" lol 

UTC +0:00
CK-Basilius Errant Le'reaper
20 June, 2015, 11:56 PM UTC

guess we should add fae to this list

UTC +0:00
CK-Basilius Errant Le'reaper
20 July, 2015, 4:03 AM UTC

its been a while but we should add:

  • black riders
  • fulminati
  • 7xxx7
  • die fuchse
  • farmers some more
  • bulldgos some more
  • there are others but my combat reports only go so far lol
UTC +0:00
CK Bugz Bunny
10 October, 2015, 8:28 PM UTC

l.o.l


  yea ... hate mail in a game called total domination... that is the tear reclamation services badge of merit.!

A HaTe THREAD...   sigh.  to much...

   however i digress...


things sure have changed and the numbers only get bigger...

UTC +0:00
CK Bugz Bunny
11 October, 2015, 7:29 AM UTC

soo...

   being that there is two tourneys'  for the same fight,  and no one seemed to be paying attention. we decided to host a bar fight with door prizes.

sorry about your black eye or your broken emmi,......, your welcome for the free stuffs .



tbh i found out that the clan announcement of " be sure and get ten points in the emmi clan tourney is code for "burn the wasteland down "

hope your not hung over at revelry call....


  
UTC +0:00
phoenix13 bird
23 December, 2015, 9:46 PM UTC

Come to think of it. A large majority of my old clanmates joined Men Of Renown. When the iron legion had too many MIA's a bunch of the major clan members  EVEN THE CLAN LEADER just threw up their hands saying "f**k it, lets join men of renown" (I have never heard of a clan quitting over MIA's) I was MIA at the time the decision was made (no irony there) I'm STILL angry about it. It was my family.  Now I'm with Republic Uprising, They are a great clan who have the potential to do a lot, but sometimes I feel like an alien around them in the sense that they don't exactly have the same aggression that iron legion did. If you go to iron legion now it's a noob fest run by a sloppy CL who wouldn't know a battlecruiser from his (******** **** *****). Its shame I had a dream of them being #1.

But this..... this might shed some more light on what actually happened. 

  

Edited. I know it didn't explicitly state it, but it still implies it.
- fakeasnever

Eos17
UTC +0:00
CK-Basilius Errant Le'reaper
24 December, 2015, 6:11 AM UTC

Iron legion didnt give up cause of mia, they gave up cause i gave them 2 options, they join my clan or i take their emitters they were under defended and the clan had stagnated


i gave the same option to asw at the time and they turned it down so with literally only 3 guys we took both of their emitters in an afternoon.



the iron legions havnt complained so far all i hear is thanks for taking us in we are having more fun now than before
UTC +0:00
phoenix13 bird
25 December, 2015, 3:29 AM UTC
CK-Basilius Errant Le'reaper said:

Iron legion didnt give up cause of mia, they gave up cause i gave them 2 options, they join my clan or i take their emitters they were under defended and the clan had stagnated


i gave the same option to asw at the time and they turned it down so with literally only 3 guys we took both of their emitters in an afternoon.



the iron legions havnt complained so far all i hear is thanks for taking us in we are having more fun now than before
You know what...... I figured that. 
Eos17
UTC +0:00
CK-Basilius Errant Le'reaper
25 December, 2015, 5:18 AM UTC
mor is awsome
UTC +0:00
CK-Prophesy
29 January, 2016, 7:24 PM UTC

Hello - So this is my first post on the forums (holla !) ...


Nut Shot - Nut Leaders - Nutless :  Please change your name to Mindless.


eod. - the entire thread shows how we control your minds while you play farmville .  Keep talking about MoR. Keep thinking about MoR. Keep dreaming about MoR. 


Play on! 
DCL - MoR - Come with beef and I make you a vegan. Yall are bit ches
UTC +0:00
1722806 users registered; 42929 topics; 272354 posts; our newest member:rereyi