Why is Plarium refunded on disputes and I don't get my money back?

2 Replies
jharper598
23 May, 2016, 7:52 PM UTC

i am not happy with your this response

QUOTED

"Hi Jack,

Thank you for your email. I’d be happy to assist you today.

Unfortunately, we are not able to refund these charges. Our records show that you previously disputed charges and as a courtesy we issued a one-time refund. However, when you received the refund, it was stated that we would be unable to issue a refund again for purchases made under the same conditions. We apologize for any inconvenience this may cause.

When you make a purchase, you agree to our Terms and Conditions by clicking the 'Buy' button. Our Payment Terms are always available for review at:

http://www.facebook.com/payments_terms/

To avoid future accidental or unauthorized charges, you may consider removing your payment method from this account. To edit or remove payment methods, follow these instructions:

1) Go to "Account Settings" in the "Account" drop-down menu on the top right of your home page

2) Click "Payments"

3) Next to "Payment Methods", click "Manage".

You will then be able to edit or remove payment methods from your account.

We appreciate your understanding. Please let us know if you have additional questions.

Thanks for contacting Facebook,

Ross

Payment Support Specialist

Facebook"

END QUOTE

i understand that you don't want to refund me, but plarium was refunded and deducted EVERYTHING from me. Now i sit with a negative sapphire balance of -693,577 which makes it impossible for me to buy unless i am a millionaire.

How is this even fair? my money spent, thousands of dollars are paid to plarium, they pay it to you and i get nothing but huge debt.

Can't you at least refund Plarium the money for 693,577 sapphires in Stormfall and the money for 183,304 diamonds in Soldiers Inc.??

I've lost everything now.

This is very unfair and almost criminal.

please advise



UTC +7:00
Juglar del Viento
Moderator
24 May, 2016, 7:50 AM UTC

Lord Jack

unfortunally we, the mods, cant help users about sapphires issues. that is for support deparment o directly any Admins.

hope all this issue can be solved

Regards
Resistance Is Futile
UTC +1:00
Alyona Kolomiitseva
Community Manager
24 May, 2016, 7:59 AM UTC

Greetings. Please be aware that any payment issues can be discussed and disputed only with our Support Team. No one else outside our Support Team is authorized to review such issues. 

If you have any questions regarding your issue, please discuss them with our Support Team only.
Plarium Community Manager. Please note that I will be unable to respond to your private messages, review your tickets, or check your account information. All technical issues should be directed to our Support Team at plrm.me/Support_Plarium
UTC +2:00
1721867 users registered; 42618 topics; 271596 posts; our newest member:vl.yukaev