du monde qui parle francais

6 Replies
belisle.marc
15 May, 2016, 6:02 PM UTC
si ya du monde qui parle francais pour une coalition faite moi signe
UTC +4:00
Alyona Kolomiitseva
Community Manager
16 May, 2016, 10:29 AM UTC

belisle.marc said:

You can find more French-speaking friends on our French forum: http://plarium.com/forum/fr/sparta-war-of-empires/.

Plarium Community Manager. Please note that I will be unable to respond to your private messages, review your tickets, or check your account information. All technical issues should be directed to our Support Team at plrm.me/Support_Plarium
UTC +2:00
lefeubleu
17 May, 2016, 8:54 AM UTC
oui, va voir là bas. y a les drapeaux au dessus qui te permettent de passer rapidement du forum anglais au français. et bien sûr qu'il y a du monde qui parle français, ça grouille, tu vas voir 
UTC -4:00
Alyona Kolomiitseva
Community Manager
17 May, 2016, 1:00 PM UTC
lefeubleu said:

oui, va voir là bas. y a les drapeaux au dessus qui te permettent de passer rapidement du forum anglais au français. et bien sûr qu'il y a du monde qui parle français, ça grouille, tu vas voir 
Exactly. those flags allow you to switch between different Forums :)
Plarium Community Manager. Please note that I will be unable to respond to your private messages, review your tickets, or check your account information. All technical issues should be directed to our Support Team at plrm.me/Support_Plarium
UTC +2:00
firediabless
21 July, 2017, 12:12 PM UTC
Ceux qui ce cherche une ligue venez me voir je suis seul sa me ferais plaisir de vous connaitre :)
firediabless
21 July, 2017, 12:19 PM UTC
Moi /)
firediabless
21 July, 2017, 12:20 PM UTC
belisle.marc said:

Moi viens me rejoindre :)
1719231 users registered; 42213 topics; 269947 posts; our newest member:yiraciw