Kwizz! - Joyeux anniversaire Nords !

7 Replies
Animateur
8 June, 2016, 11:57 PM UTC

Les clans francophones [DDF] Dragons de Feu, [MIS] Mistral et [777] Magie, dont des joueurs de ces clans sont adhérents à Kwizz!, vous ont préparés une petite carte d'anniversaire !

The french groups [DDF] Dragons de Feu, [MIS] Mistral et [777] Magie, registered to Kwizz!, you have prepared a birthday card !

UTC +2:00
Alyona Kolomiitseva
Community Manager
9 June, 2016, 10:18 AM UTC

Aux Clans français [DDF] Dragons de Feu, [MIS] Mistral, et [777] Magie de la part de l'Equipe de Communauté Plarium

Merci pour vos vœux à l'occasion de notre 7e anniversaire ! Nous vous sommes vraiment reconnaissants d'avoir été avec nous toutes ces années ! 

Nous espérons que vous appréciez les événements de fête et que vous vous amusez bien sur Nords: Heroes of the North !

To French Clans [DDF] Dragons de Feu, [MIS] Mistral, and [777] Magie from Plarium Community Team

Thank you for your congratulations on our 7th anniversary! We are truly grateful that you have been with us all these years!  

We hope you enjoy the celebratory events and have a lot of fun in Nords: Heroes of the North! 

Plarium Community Manager. Please note that I will be unable to respond to your private messages, review your tickets, or check your account information. All technical issues should be directed to our Support Team at plrm.me/Support_Plarium
Animateur
9 June, 2016, 2:45 PM UTC

Woaw ! J'aurais jamais cru avoir une réponse de ce genre ici :P

J'adore la petite carte de réponse, sérieusement, je vais la mettre sur mon site :D

Et si vous avez besoin d'idées pour des événements ou des animations en jeu, je suis là ! ;)
Alyona Kolomiitseva
Community Manager
10 June, 2016, 9:53 AM UTC
Animateur said:

Woaw ! J'aurais jamais cru avoir une réponse de ce genre ici :P

J'adore la petite carte de réponse, sérieusement, je vais la mettre sur mon site :D

Et si vous avez besoin d'idées pour des événements ou des animations en jeu, je suis là ! ;)
We are always glad to see some ideas from our players I'm always here to listen.
Plarium Community Manager. Please note that I will be unable to respond to your private messages, review your tickets, or check your account information. All technical issues should be directed to our Support Team at plrm.me/Support_Plarium
Animateur
10 June, 2016, 5:56 PM UTC

THE BIRTHDAY CAKE

Alyona Kolomiitseva
Community Manager
13 June, 2016, 10:26 AM UTC
Animateur said:

THE BIRTHDAY CAKE

Hmmmm... I love M&Ms
Animateur
19 June, 2016, 3:54 PM UTC

Hey, Alyona, if you love M&Ms, you will love that: http://www.business.mymms.fr/index.aspx

Add the head of Bjorn on it, and eat it !!! Gnark gnark !

Alyona Kolomiitseva
Community Manager
21 June, 2016, 12:47 PM UTC
Animateur said:

Hey, Alyona, if you love M&Ms, you will love that: http://www.business.mymms.fr/index.aspx

Add the head of Bjorn on it, and eat it !!! Gnark gnark !

Haven't heard of it before 
1661558 users registered; 33545 topics; 252486 posts; our newest member:marina.fedotova66